du gjorde mej sjukt jävla rädd där ett tag...

Skrivet 2008-04-21 Klockan 21:28:05

Alltså, nu börjar det juh faktist hända grejer här, solen lyser, snön smälter, det är varmt och helt underbart=)
MEN idag hade jag nationella i matte, MUNTLIGT! haha ja det gick juh som de gick, sa vell inte sådär jätte mkt men nåra ord klämde jag vell ur käften xD
Men sovde hoss moster inatt så hade nära till skolan, klev upp halv 8=} haha Annars har de inte hänt mkt idag,
bara varit hemma och tagit de lungt, eller jag o mamma for och solade en stund och såå.
NU håller jag på se senaste avsnittet av How I Met Your Mother <33 love på det!!
Och nyss fick ja höra av älsklingen att han har typ magsjuka eller nått sånt..... fyy tusan, synd om han!
och jag som saknar han mega mkt, nu kommer desäkert ta långt tid innan ja får träffa han, fan.........=(
OCH jag har kommit framtill vad jag vill göra för tattuering, äntligen lixom=) haha
Men nu ska jag fortsätta se HIMYM , sen blire nog att rent gå och sova.
ajja hörs imårrn PZ OUT.
image100


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-04-22 Klockan 13:48:37
Vaaaaaaaaaaaaaaaad??? Och vart ska du ha den? (tatueringen allstå)

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-04-22 Klockan 17:23:35
Vill ha ett svart tjockt hjärta, asså inte helt ifyllt utan bara en tjock kontur, osså nåmer brevid de kanske.
Typ där du har din, men inte i nacken.

Postat av: J

Skrivet 2008-04-22 Klockan 17:36:38
du ska inte ha ett A eller nåt va?

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-04-23 Klockan 20:52:10
varför skulle jag tattuera in ett A?

URL: http://www.lilljulaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback