hello tomorrow, and goodbye to yesterday

Skrivet 2008-10-15 Klockan 23:19:20

Skolan idag var fan aschill! hela klassen va flumm typ, och hela förmiddan gjorde vi iordning allas bilder och hängde upp dom osv, vart dock mäst slams för dom flesta haha.
sen på eftermiddan fick massa frånskolan komma å dricka drickaaa käka godis å se bilderna å rösta, de tog typ 5 minuter så va all dricka/godis slut och allt folk borta xD haha men ja vi fick sluta då iallafall
då for ja till moster som skulle KLIPPA mej, vågade inte igår kväll... men nu äre iallafall gjort, de vart bara lite kortare annars syns de int, ska försöka klippa upp det lite mer själv.
men nu väntar ja iallafall på oth ska skickas klart ifrån elins dator till min sen ska jag se det :D
 hade fan glömt bort att de kommit ut idag juh!!!
bytte just bort min ekkliga jb ryggsäck mot linus som är mkt snyggar o skönare!!! haha ägd, eller ah ja vart ägd, va tvungen betala 30 spänn för å få den, åsåå säger han- "stick ner handen i botten och lukta sen, då luktar det köttfärssås"
och visst fan gör det de... haha men ah skit samma ;D
sovmorgon imårrn juh, så underbart, men somsagt nu- oth, sen- sängen PZ out!


I bet you didn't know that I am terrified of the dark, and every time I think of you, I smile. I bet you don't know that I hate to get cold but love to walk in the rain. Or how much I laugh with my friends & how much I truly enjoy being happy. I bet you don't know how many tears I've cried just for you, or how much I doubt myself every day. I bet you don't know how much i've hurt myself or how I can't make any decisions. &how it drives me crazy when you look at me and smile! who am i kidding, you allready know everything about me. but ther's one thinkg i bet you don't know, or i hope you don't know it; and that's how much i miss you! cause i don't think i'm allowed to miss you anymore.?

=)


Kommentarer
Postat av: isabelle

Skrivet 2008-10-15 Klockan 23:32:56
haha inte alls.. inte mycket längre än dig kan jag tro, 1.72 å en halv .....

URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2008-10-16 Klockan 13:18:56
Va? När får jag mina pengar då???

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback