sorry if i'm not the girl you wish i were,

Skrivet 2008-10-31 Klockan 02:35:55

Aik vann matchen ikvll, 5-1 mot dom värdelösa HV! bra  match, dock masa fighter i slutet osv, men HV är juh helt sära i huvet så. ah iallafall så ser jag på scrubs nu, ovanligt va haah. OCH när jag tittar ut genom fönstret tyck jag se mot lamprna att det SNÖAR liiiiite grann, jag kanske ser i syne eftersom jag bara önskar det så mega mkt, men hoppas kan jag juh alltid iafll!, ajja ska fortsätta se nu sen sova<3 längtar fan tills days imårrn.... sista lovdan imårrn oxå,  natti natti<3

glädje^



OKEY jag var tvungen sticka ut huvet genom dörren och kolla, och JO TAMME FAN, de SNÖAR !!
mkt lite men ENDÅ, ja ha sett de :DDD nu kan ja somna lycklig, haahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback