Skin, skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende.

Skrivet 2008-10-12 Klockan 01:56:01

Var med Emelie och Malin igår, såg idol käkade massagott, cyklade, pratade skrattade osvv , har alltid roligt med dom :)
haha men sen så låg dom och såg på tv, och jag spelade SPYRO, och jag märkte inte att dom somnade förän de gick skitdåligt i spelet och ja skrek till, men fick inget svar av dom, då hörde ja hur dom låg å små snarkade..... haha såja spelade massa länge (A) ah,
sen vare hockey idag juh, med emelie, och AIK vann!!! bra match vare! sen åkte jag med Elin och Linus och käkade på frasses<3 mumms imagen, och sen ha ja bara tråkat på här hemma ikväll, ensam hemma mama och pappa är i typ piteå (?). fast nu har elinolilo kommit hem fast gått och lagtsig, ska nog ta och spela spyro ett tag sen sova:)
hare gött hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Skrivet 2008-10-13 Klockan 21:59:43
Skin skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende. Jag säger lys lys som den stjärna de är. Du lyser upp ett mörker som ja känner du är med. Hur du rör mej tar mej sättet du ser mej tack mitt hjärta för alla stunder du ger mej,tack mitt hjärta för alla stunder du ger mej.



Kul i fredags :D

Postat av: Jj

Skrivet 2008-10-13 Klockan 22:04:53
Haha dom spelar den fan helatin i klassrummet (A)



askul :D<3

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback