rmk+fonky - tänk alla gånger!

Skrivet 2008-10-21 Klockan 22:34:13

Tänk alla gånger jag suttit hemma Istället för att hänga med så kallade vänner på fester. Ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan Fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra. Tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt Ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt Gånger jag sårat andra utan att mena det Jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det. Tänk alla gånger som jag suttit där själv och gråtit tårar för ett helt liv, fast under en kväll. Alla stunder jag själv, bett om under och hjälp Jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt. Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta För att jag brutit det jag lovat. Tänk alla gånger som jag inte sett en framtid Det här är ingen saga, det här är min sanning. Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv Tänk dig en värld som rasar Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata Tänk alla gånger som jag varit ensam Tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad.
=)

skanu göra mig klar och sen kanske se film om moster vill devillsäga:)
börjar nog 9imårrn men vet inte, kan vara så att ja börjar 1?
ah lär ja juh märka ska allafall upp tidigt =)
så nattinatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback