my faith in you is fading

Skrivet 2008-10-29 Klockan 17:01:30

Ha just käka, blev nå mackgrejer pappi gjorde. träffade adden påstan så jag och fanny busade på med han, haha asså det syns verkligen att vi är släkt när vi är med varran, och vi har exakt samma braiga (dåliga i andras ögon :P) humor, är så sjukt kul hah! ska snart sticka till mostäär och småkussisarna, å få tillbaks mina kära skor som nicko tog igår morse när hon skulle på skolan, haha hon säg att hon frågade och att jag svarade ja, men vafan skulle ja ha svarat de för? ja behöv juh alltid mina skor. haha fast iochför sig kan jag säga mkt när jag sover så haha hon kan säkert ha frågat :] ajja, och snart är lovet slut... bara 4dagar kvar, men de gör inget, skolan är juh endå ganska chill, elelr iafll vissa personer såatte ja=)  och imårrn äre hockey igen, mot HV, vi ska faan vinna då!! hehe pz.


typ endå skön låt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback