7 sanningar

Skrivet 2008-10-31 Klockan 15:09:15

Hitade dethär på en blogg, minns inte vilken men den utmanade vem som ville
och jag har inget att göra så jag ville haha:


Här är reglerna för utmaningen:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


7 sanningar om mig:


1. Jag småäter alldeles för mkt.
2. Jag har färgar håret mer än 100 gånger.
3. En av mina största drömmar i livet är och har varit väldigt länge att få träffa Mary-Kate Olsen.
4. Mer än 60% av det som kommer ur min mun är skrattljud av något slag, älskar att skratta.
5. Om någon slår mej på t.ex ena armen MÅSTE den slå mej på den andra oxå, de får inte bli ojämt.
6. Jag har inget självförtroende.
7. Jag älskar att vara på AIK matcher för då är jag glad, slipper tänka på allt och får skrika hur mkt jag vill.

Så, och då utmanar jag ... min kära syster, osså alla som vill då hehe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback